Thursday, February 10, 2011

Petikan saya ambil daripada AuraLife2U

Auralife, syarikat pengeluar produk minyak wangi dengan gabungan tenaga getaran aura tanpa alkohol mensasarkan 20,000 agen baru yang mampu menjana pendapatan hingga RM 50,000 sebulan dalam usaha meneroka pasaran tempatan tahun ini. 
Syarikat Auralife turut melancarkan laman web sendiri, www.auralife2u.com pada Mac tahun 2009. Laman web ini diperkenalkan selaras dengan pelan pemasaran syarikat yang terbabit dalam perdagangan secara rangkaian. Selain daripada itu, Syarikat Auralife juga mempertingkatkan kualiti produk dari semasa ke semasa melalui pek baru yang lebih eksklusif untuk pelanggan. 
“Produk wangian Auralife adalah gabungan getaran tenaga aura yang membabitkan tujuh warna cakra dan mempunyai keistimewaan tersendiri serta mudah digunakan. Produk ini digunakan sebagai perubatan dan wangian.” 
Ketika Auralife mula diperkenalkan, Syarikat hanya memasarkan wangian sekitar 20 kilogram sebulan tetapi kini, dalam tempoh yang sama , syarikat mampu mengeluarkan sehingga satu tan wangian kerana permintaan yang begitu memberangsangkan. 
Auralife mempunyai 600 pilihan wangian diilhamkan dari jenama terkenal seluruh dunia serta diformulasi dari Perancis dan keharumannya kekal lama pada kulit setanding minyak wangi berjenama. Dengan menggunakan Produk Auralife, pelanggan berpeluang menikmati kaedah rawatan getaran tenaga aura yang diformulasi tanpa alkohol dan mendapat kelulusan ‘Sure Halal’ yang dipantau Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM) serta sesuai digunakan untuk bersolat. 
“Produk Auralife terbukti membantu dalam meningkatkan hubungan suami isteri, memberikan keyakinan diri, membangkitkan seri wajah, mengubah sikap panas baran, memberi ketenangan zahir dan batin serta membantu meningkatkan kecerdasan minda serta memulihkan tenaga semula jadi.”
 “Dengan permintaan yang baik, tidak mustahil dalam setahun ini, Auralife mampu memperoleh 1,000 ejen baru sebulan di seluruh Negara termasuk Sabah dan Sarawak dan mampu menyumbang pendapatan bulanan dari RM 1,000 hingga RM50,000. INSYAALLAH…..

No comments:

Post a Comment